HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: MTV

'Chanel West Coast Goes Off on Charlamagne Tha God' Official Clip | Ridiculousness | MTV

78981 ratings | 6877826 views
Chanel West Coast goes off on Charlamagne Tha God for comments he previously made about the rapper. Watch full episodes on the MTV app! #ChanelWestCoast #CharlamagneThaGod #Charlamagne #MTV #Ridiculousness Subscribe to MTV: http://goo.gl/NThuhC Rob Dyrdek hosts an internet video clip show with a hilarious take on the greatest viral videos on the Internet. Along for the ride are co-hosts Sterling "Steelo" Brim and Chanel West Coast, breaking down new video categories like "Nut Snipers," "Russian Good Times," and "Probably Florida." More from MTV: Official MTV Website: http://www.mtv.com/ Like MTV: https://www.facebook.com/MTV Follow MTV: https://twitter.com/MTV MTV Google+: http://goo.gl/OGY79b MTV on Tumblr: http://mtv.tumblr.com/ MTV Instagram: http://instagram.com/mtv MTV on Pinterest: http://www.pinterest.com/mtv/ #MTV is your destination for the hit series Wild 'N Out, Are You the One?, Scream, Teen Wolf, Teen Mom and much more!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (23820)
Brosybro Donald (3 hours ago)
Charlamange wanna get on everything
BOULEVARD BULLY (7 hours ago)
Her music is garbarge
Black_goddess 28 (7 hours ago)
Girl i never heard of your track record
hornets gospel (7 hours ago)
Cash me outside, what like when that dude slapped him in the street and he ran like a bitch
SugaKookies A.R.M.Y (8 hours ago)
Well....If you need to drop every name in the book to validate your career, do you really have one?
zetsuie08 (9 hours ago)
Charalamange the G.O.A.T.
Steven E. (10 hours ago)
She is absolutely terrible..One of the worst I've ever heard.
Sean McLain (10 hours ago)
She is a trashy skank
Rosie Serrano (11 hours ago)
I have a new respect for CTG
Rosie Serrano (11 hours ago)
Blah blah blah waah waah waah.
Key Alfa47 (12 hours ago)
1:29 :0 TOJOJOJOJO chanel se puso fiera
CashlandChance (12 hours ago)
What episode
James H (12 hours ago)
Hahahahah she's so mad!!!
joshua mullaney (13 hours ago)
i somehow gotta give the win to charmaine tha fraud ...
the mad clown (14 hours ago)
Both these artists suck just saying
Jevon Burke (14 hours ago)
Charlamagne bodied Chanel...he is right..shes a wack rapper
Monique Brown (15 hours ago)
"You were funny until you came for me". Karma much?
Juan Castro (17 hours ago)
Lool I love seen that dumb bitch heated.lol
Johnny Drama (18 hours ago)
Man she don’t realize how just wack in general she is. And we ain’t even talking about her music. Which is shitty. Just be urself and stop adding all this spice on ur attitude. “ you know my struggle “. Stop ur probably a spoiled only child. Loll
Rafael Prussia (18 hours ago)
coming from a man who rapes an bleaches his skin
Jo Threefingers (19 hours ago)
And I am curious how many people she sang with end up getting in the sheets with. I'd be mad too if I had to give up the cookie to sing, more power to you girl.
Othon Pedro (20 hours ago)
Charlemagne Tha God
ginn Dro (20 hours ago)
She is kinda wack lol
Tony Neeland (22 hours ago)
White girls who try to sound black are fucking stupid
Michael Figueroa (1 day ago)
I’ve never heard her a day in my life I just know her from that retarded laugh
ky myles (1 day ago)
I still don’t know nor heard any songs she’s even been in.
Funky Rooster (1 day ago)
Someone please name 1 good song she has
Funky Rooster (1 day ago)
It's cause her rap sucks more dick than she does 😂
FMH D17 (1 day ago)
That moment when u stop kids from fighting but theirs always that one kid that has to have the last word
HuFFn PuFF (1 day ago)
Put chanel in a real hood by herself for an hour well see if she real or not.. Fake bitch
Travis schmid (1 day ago)
😂
Gunnar Marr (1 day ago)
I hate that fool i cant wait till he gets his face blown through the back of his neck
creative person (23 hours ago)
your a garbage human being.
Janet Mejia (1 day ago)
Hater! Hating on a woman's game. You do your thing Chanel.... he's just another insecure man that can't see a woman up their...
Donna Marie (1 day ago)
Who cares he's opinion on her. That was simply rude. This is her show too that was just disrespect period.
Mguzman1911 (1 day ago)
Lmaooooooo
Crystal Carter (1 day ago)
How could you not like Charlemagne 😂😂😂😭
MistaMayotte (1 day ago)
He is right though. she is one of he wackers rappers I have ever heard.
bnose202 (1 day ago)
She needs punched in the fartbox
Gustavo Rivera (1 day ago)
Charlemagne dumb always talking like he's done a lot in his life he ain't none but a radio host. He needs to learn to respect authors that's how he got a job cause without them he wouldn't have one .
John Tanner (1 day ago)
She's a low life idiot. Throwing out names that she needs for her low level career. Can't make it on her own. Laughing at ya not wit ya.
Daisy Lanter (2 days ago)
She’s just so angry because she knows what he’s saying is truth!
Rogue Ninja Rod (2 days ago)
Y'all already know CTG ain't gonna be bested by this hoe 😂 she maddddddd
Funny she got mad, why you get mad ???? Don't apply let it fly!!!!
Luke Lopez (2 days ago)
Chanel west coast. You are a joke rapper
Drake Drix (2 days ago)
Rob and steelo aint shit for laughing...
TEX25BOY (2 days ago)
That a really a dude....
m͙e͙g͙a͙n͙ ⁎ (2 days ago)
...she really does suck though lol
Lexxi Starr (2 days ago)
It's funny that all the rappers she mentioned don't ever mention her.
Dat Woop Thing (2 days ago)
She made herself look so fkn Dumb
TheAlias247365 (2 days ago)
Charlemagne is wack as hell. He only argues with females. 9/10 he backs down to men.
Laura Lamar (2 days ago)
Lol she listed a whole lotta other rappers who also whack....its not who u know or who respects you...its how you rap.....ahahah
Mario Martinez (3 days ago)
Lol omg I love seeing channel get stepped on by facts
De'Shaun Kadelle (3 days ago)
She got defensive because she knew he was right 😂
Tristan Nilson (3 days ago)
Take that fucking hip hop veteran hat off your hat you fucking disrespectful shit.
roberto ramirez (3 days ago)
They should kick that piece of shit of the show fucking arguing with a female what a bitch
Rachael Thomas (3 days ago)
Channel, stop please! I haven't heard none of what she is talking about.
Haiden Gerstner (3 days ago)
she’s such a woman
scenariomckinney (3 days ago)
She still sexy though............LOL.
Javier Canizal (3 days ago)
Who is?
"Well Cach me outside how bout that" bro i died
He didn't even have to say anything he just said who are you I ain't heard nothing by you and she says oh I've been hip hop b**** know you haven't and he didn't even have to stay that you showed that by acting the way you did you look stupid I'm so happy this happened to you because you needed to be smacked sat down and told where you're f****** spot was
bitch just cuss
Nomisj46 Nomisj46 (3 days ago)
She wants to be black so badd
She is such a petty ugly ass little b**** she did not deserve to be on hip hop and Hollywood That b**** isn't hip hop then she sitting there comparing herself to Legends she looks dumb she sounds stupid and how he acted was 100% how he should have acted b**** you are so irrelevant that you made yourself look relevant for 5 seconds looking stupid thing you're something you're not I can't stand you or your laugh you're not cute you're a basic blonde white girl of America I'm sorry California where I'm from b**** and you don't run s*** talking about Eat My Cookie b**** ain't nobody want to eat your cookie not even him
Brendan Walsh (3 days ago)
Stirling is meeeee
Kevin Cloonan (3 days ago)
funny how now shes a rapper her voice changes, her lingo, the way she speaks...LOL What a joke
Melissa Wright (3 days ago)
Totally going off the subject. . . But I love her outfit
Latrell Perry Perry (4 days ago)
Damn it don’t take much does it Chanel
Robert Swinda (4 days ago)
Wow do you guys not see this girl that Rob settled to have no one says the truth how big of a piece of shit tool she is to give credit to. A TRUE DEFINITION OF HOW GREAT HER LAUGH IS. Says it all. Dumb ass people. These people that will be with her should be shot
chantel9212 (4 days ago)
He is a dick
cfvfd417 (4 days ago)
She claims to have all these songs and yet none of us have heard them on mainstream.
Ava Bolima (4 days ago)
she just just JUST............ ROSTED HIM POOR GUY! but it was funny
isabella rivera (4 days ago)
Channel is right everyone is entitled to there own opinion but he doesn’t have to be a jerk about it
larry conley (4 days ago)
She needed to be put in her place. We don’t know you if you dont know Rob. Be humble.
larry conley (4 days ago)
The funny thing about this is that she thought she won the argument.
larry conley for real
Tim Bdog (4 days ago)
Chanel is such a bitch and he just gave 0 fucks
Luis san miguel (4 days ago)
Eminem fucked his ass up dissed him to hell
M Perry (4 days ago)
YES GIRL. Let him know
William Cruz (4 days ago)
"It ain't Ralph, THO!"
Spectral (5 days ago)
HE DOESNT KNOW MY MUSICAL TRACK RECORD!!!
Dreamcatche r (3 days ago)
😂😂😂 Bitch mad cuz her shit wack asf. I like her stuff tho its hella funny!
Nia Latu (5 days ago)
This always makes me feel better😅😅
badger4382 (5 days ago)
This is perhaps the ONLY time that you will see Chanel getting so upset, and she was RIGHT!  Chanel is just a SUPER-CHANEL...!  She looks like the quiet, yet VERY ATTRACTIVE beautiful "support" in the program, but I bet that if Chanel ever quits the program, the ratings will drop and the show will be scratched.  By the way, we ALL love her laughter and her faces.  She is a lady and behaves like a lady all the time.
Porzival 666 (5 days ago)
She paid for all her features
Porzival 666 (5 days ago)
1:09 the only reason he did the song with you was cause you paid for a feature 😂
alison silva (5 days ago)
I don’t like him. Super disrespectful for no reason.
Niq Smith (5 days ago)
I just rewatched this episode and I just want to highlight the fact that Charlamagne kept the atmosphere light and comedic the entire time which, when watching a comedy show, is what he should of did despite the fact that she blew her top over past shit that she herself kind of started. She might not of intended for it to go that far, or maybe she did, but she did instigate it. And i got to give him props for his ability to keep it light.
badger4382 (5 days ago)
Chanel is just a SUPER-CHANEL...!  She looks like the quiet, yet VERY ATTRACTIVE beautiful "support" in the program, but I bet that if Chanel ever quits the program, the ratings will drop and the show will be scratched.  By the way, we ALL love her laughter and her faces.  She is a lady and behaves like a lady all the time.
nisha sauver (5 days ago)
She is so pissed bruh. Speak yo mind girl
Darren Beale (5 days ago)
He is right, her rapping is trash
Ty Reed (5 days ago)
She is wack
Big Dawg (5 days ago)
Rob makes the show 10x funnier 😂😂😂😂😂
Ben Dover (5 days ago)
She looks good here 😜
Spence937 (5 days ago)
That little dog that barks like crazy then runs when you get close.
Naa'il Choonara (5 days ago)
He's right tho
Andy R (5 days ago)
Has anyone heard her rap? I haven't but I'm betting it's bad...she's should stick to Ed mcmanning
eureka0521 (6 days ago)
She was good till she stood up and started name dropping. At that point you've lost getting that emotional showing how pissed she was.
brandon hutton (6 days ago)
the accent really kicked in when she got all pissed hahaha
Mass Track (6 days ago)
Chanel’s music is aaaaaaass to the point where she needs to defend herself with features
Flatbush_Ant (6 days ago)
That’s why he said he don’t move off emotion
Always Right (6 days ago)
Dude this still Makes me laugh so hard 😂😂😂😂
jasyn zangari (6 days ago)
When everyone is laughing at u as ur “going off”, ur not going off...ur being laughed at
*ARELL* (6 days ago)
Turned into the jerry Springer in a second there

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.