HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Wild 'N Out

Hot Dogs & Caviar w/ Timothy DeLaGhetto + Darren Brand | Basic to Bougie | MTV Cribs

6327 ratings | 366041 views
It's the ultimate "highbrow" versus "lowbrow" showdown! MTV's Timothy DeLaGhetto and Darren "Big Baby" Brand sample some of the finer (and less-than-finer) foods the world has to offer – and try to guess their price. This week's episode: Hot Dogs and Caviar. Catch new episodes of ‘Basic to Bougie’ Tuesdays on YouTube. #WildNOut #BasicToBougie #TimothyDeLaGhetto #DarrenBrand Subscribe to stay updated on the newest content! http://goo.gl/YuLQAo More from Wild 'N Out! Official Wild 'N Out Website: http://www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out Wild 'N Out Twitter: https://twitter.com/wildnout Wild 'N Out Instagram: https://www.instagram.com/mtvwildnout/ Wild 'N Out Facebook: https://www.facebook.com/nickcannonwildnout/ Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (167)
anita yang (7 hours ago)
“If you eat the eggs of other animals it makes you more powerful bro” “who told you that” “my mom...” the way he said that last part 😂 I’m crying
Asmazing 4Real (1 day ago)
Tim:sometimes you gotta trust the white people Darren:you trust the seasoning
Chamiyah Smith (1 day ago)
Lol gotta snap to it 😂🤣
Elijah Graham (2 days ago)
Put that caviar on that hot dog that shit would be amazing
Alika Lugo (2 days ago)
“You trust the seasoning?” 😂
TaMia Laseter (2 days ago)
Who eats a hotdog from the top 😂😂
Ann Crane (2 days ago)
The way he let that out😂
Dejon Danhi (5 days ago)
Big baby did not like the green caviar 😂😂😂😂😂😂😂😂 I don’t f*** about this round I’m weak
filamacan (6 days ago)
I just watched this for the first time. Great job on the initial episode. I will talk this series up!
Lilo Morton (8 days ago)
Lmao i love this. I love them! I love the white butler named daquan! Lmaooooo
Queen Bre (9 days ago)
Tryna figure out where that Hawaii hotdog at😩
snipergirl ruby (12 days ago)
Tim XD he said my mom and we went down
Abbygail Gonzalez (16 days ago)
Aye black panther is the movie and wakanda forever
Lanae Townsend (17 days ago)
Wakanda forever
Mexican Savage (22 days ago)
Do a video with no inappropriate stuff so I can show my class, or it can be inappropriate.
ele Lomano (24 days ago)
4:02 When he slumped down and said "ma mom" I dieeeddd😂😂😂😂
Donagain Ramos (24 days ago)
What tims mom told him , sound like what I tell my child to eat the veggies 😂😂 so I died when he slouched and said “my mom”
Robert Griffin (25 days ago)
That bougie hotdog sounds great
birgitta otto (26 days ago)
I wish it was everyday I love this channel ahaha
Ros Howard (26 days ago)
Colonized😂😂😂
dana walker-parker (26 days ago)
😂😂😂this was my fav so far.his face.he act like me.im picky as shit😂😂😂😂😂
Strcwbxrry.mp4 Edits (28 days ago)
“You trust the seasoning?” Oml got’em with that one
TALASIN Rose (29 days ago)
CAVIAR I LAUGHED IT AND LOVED IT!! 😂😂 😍💓
KEARiiA WRiiGHT (29 days ago)
Them last two hot dogs look so fye 😩😩🤤
Yolanda Bell (1 month ago)
This is hilarious i like these two together lol i think they should do like pasta next
Katherine Rochester (1 month ago)
Darren is adorable
alicia washington (1 month ago)
☠☠☠☠
Alexander the god (1 month ago)
O my god
Bianca Davis (1 month ago)
Color caviar is usually more expensive
Trisha Lindsay (1 month ago)
I love them! They’re so fun!
MomsWithThoughts (1 month ago)
The blacks where the worse 😂😂😂
uhm chowder (1 month ago)
can someone tell tim he eat his hotdog like a lil bitch
XGOLDX (1 month ago)
Buzzfeed is in the grave
Blazin' Fire (1 month ago)
Lmao "I feel it swinming back up" smh...crazy
Paul Davis Jr. (1 month ago)
I wanna try caviar so bad.
Canisha Williams (1 month ago)
Am.about to binge watch season 1
Sara Diaz (1 month ago)
Who told you that? My mom 😂😂
ali asjdkdk (1 month ago)
Really tryna get that jalepeño dog, butttt $17?
Queen Kina Luciano (1 month ago)
4:53 Oh hell nawwww
David Stephens (1 month ago)
Darren wasnt having that caviar lol
blue rose (1 month ago)
YoU TrUsT ThE SeAsOnInG
Nick 101 Space (1 month ago)
Darren big baby BREAD
THE ONLY (1 month ago)
4:01 after he said his mum, he just deflated in his seat😂😂 boy get you behind outta here
Marie Ong (1 month ago)
I really like these 2!
Christy R (1 month ago)
Timothy yesssss
Aria Albritton (1 month ago)
“Monday’s”?!?!? These unnecessary apostrophes are really getting out of hand!!!!!
Chelsea Claboine (1 month ago)
AGGIE PRIDE!!!!!
Santi Faafiu (1 month ago)
Bro don't disrespect us Polynesians like that our flower shirts are not ugly they are part of our culture
Linh Truong (1 month ago)
where is season 2 at lol
Miss Shaneice (2 months ago)
they bout to shiiit tonight lol
Adnan A (2 months ago)
I don’t even know how caviar tastes.
BigDawggDee (2 months ago)
1:34😂😂😂😂
Kelly Kyeremeh (2 months ago)
Ma bros name is Darren to
Don Garrett (2 months ago)
Bacon wrapped hot dog, caramelized onions, chipotle aoli, pickled jalapeno, toasted hawaiian roll with butter. 😍😍😍
Nyla Jordan mason (2 months ago)
Who told you that my w
OG DUNKIN (2 months ago)
DARREN IS A FUCKN FAGET IM OF HIS FUCKN GAY ASS LOL
Jada Magic (2 months ago)
Timothy: “if you eat the eggs of other animals it makes you more powerful” Daren: “who told you that” Timothy:”my mom” Me: 😂😂😂😘
Viv C. (2 months ago)
They’re so cute together
Kristy Tran (2 months ago)
"who told you that" ... "my mom" lmaoooo.
Makenzie W. (2 months ago)
4:03 “my mom” 😂😭💀
sugarboo jimbo (2 months ago)
them hotdogs looked SO BOMB
ADA Gang (2 months ago)
“Who is buying this”😭😭💀
Erika Kane (2 months ago)
Its 8:30 am right now and I want a damn hot dog 😂
Erika Kane (2 months ago)
0:42 😂 of course we don't trust they seasoning haha
Llama Llama (2 months ago)
I Can't get over that laugh
Luiz Carbajal (2 months ago)
I can't stop laughing. This is amazing. Love this show.
Galaxy Viewer (2 months ago)
Trust the white people have you seen the movie “Get Out”
Galaxy Viewer (2 months ago)
It’s funny tho
Galaxy Viewer (2 months ago)
They on some weird 💩because he touched big baby’s hand immediately and made a lot of wiener jokes
Chantenique Johnson (2 months ago)
Tim and big baby look so cute eating food. 😍😍 exactly my sexy beautiful Chinese man Tim 😍😍😘😘💋 just imagine he is eating me 😁😘😘
Aaliyah Thompson (2 months ago)
Who else got weak at 4:53 😂😂 I can’t even anymore 😂😂❤️
Pheng (2 months ago)
Who told you that? My mom :D
Melissa Cummins (2 months ago)
Big baby's face was like get this shit away from me I don't know why I signed up for this salty ass fish shit.
Kazi Supreme (2 months ago)
Hell yeah big baby dey woke now movie wit..lil Duval Mike Epps Kevin...ooo 85 south gang maybe
Leah Osborne (2 months ago)
BuzzFeed is Quaking!
LoyaltyPranks (2 months ago)
“ do u trust the seasoning “ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Patrick Pearce (2 months ago)
worth it buzzfeed
Kayla KJ Q (2 months ago)
All of my reactions in life are Darren’s reactions 😂😂
Briana McManus (2 months ago)
This is the show I didn’t know I wanted but I needed 😂😂
Kereen the Queen (2 months ago)
😂😂😂😂😂
LaNasia's World (2 months ago)
Those hotdogs lookin good 🤤
Alex Gritechtzi (2 months ago)
4:46 i think this came from a river 😂😂😂😂😂😂😂 okay big dawg
Lisa Wang (2 months ago)
Basically the only time I watched an ad all the way thru.... Waiting for this show to blow up 👏🏼👏🏼
Pious Eniola (3 months ago)
Tim's face when he said my mom
Awilda Marquez (3 months ago)
Funny
Jadore Raquel (3 months ago)
Timothy eats anything, I’m shook
Tsholofelo Makete (2 months ago)
I keep rewatching just to hear him say "coloniser" 😂😂😂😂 stomach pain
Vincent Hsueh (3 months ago)
would be even better if they kept their blindfolds to guess which food is basic to bougie by their taste buds alone
Kay Kay Mens (3 months ago)
More!
Jordyn Tracey (3 months ago)
Tim:”if u eat the eggs of other animals it makes u more powerful” Darren:”who told u that” Tim:”my mom” THEY R MADE FUNNY. THE PERFECT COMICAL DUO
-_- zZ (3 months ago)
4:00 his shoulders and face changed real quick 💀💀💀💀
Taco Bros. (3 months ago)
Darren brand is Donna from the office. My man said treat yo self!
Paradox RNO (3 months ago)
This is great
christian, j. (3 months ago)
this darren guy is pretty funny haha
& (3 months ago)
only here bc Tim said so. the views are trash damn :/
Mychael Eke (3 months ago)
Delagheto: They love into it😂😂😂😂😂😂
angelette40 (3 months ago)
"Who told you that, my mom"
JAMAL SPARTAN (3 months ago)
omfg I'm dead
MengoGSM (3 months ago)
Damn, rick look weird with dreads tho...
creamfucc (3 months ago)
putting mtv back on the map
Monarch (3 months ago)
When Tim deflated at 4:02 after saying "My mom" I freaking lost it XD
elizabeth santiago (5 days ago)
😂😂😂
EustaticLipid (7 days ago)
Monarch 科
Malaya Ollison (8 days ago)
😂😂
SONIC AKANPB (26 days ago)
Exactly 😂
Gail Remudaro (3 months ago)
Colonizer! 🤣🤣🤣 The two blacks look the same. Don’t be racist! 🤣🤣🤣

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.